تور اسپانیا

4 غذای خوشمزه و معروف در اسپانیا

اگر شما عاشق غذا هستید، اسپانیا برای شما یک گنجینه است.اسپانیا یک معجون و مخلوطی از طعم و مزه و فرهنگ است که آنرا برای شما به اشتراک میگذارد،اگر برای استراحت و تفریح به اسپانیا سفر میکنید ،ما به شما پیشنهاد میکنیم این غذاهای معروف را امتحان کنید.حالا که به تور اروپا-اسپانیا اومدین حتما به دیگر کشور های اروپایی مثل انگلیس،ایتالیا وفرانسه هم سفر کنید و غذاهای خوشمزه این کشورها را هم امتحان کنید.

 

Paella - 1

برنج خورها توجه! اگر فردی هستید که در هر ساعت از روز یک کاسه برنج استفاده می کنید، این غذای خوشمزه، سنتی و برنجی که در والنسیا تولید می شود لذت مطلق است.نسخه های سنتی شامل گوشت مرغ یا خرگوش (و یا هر دو) تهیه شده با برنج سفید، سبزیجات، لوبیا و ادویه جات و ترشیجات.حتی پائلای دریایی که با استفاده از کلم، میگو است به همان اندازه قابل تحسین و خوشمزه است!

 

2- سوپ گازپاچو

انتخابی از گوجه فرنگی های قرمز عناصر اصلی این ظرف اسپانیایی محبوب را تشکیل می دهد.این سوپ مخلوطی از گوجه فرنگی، روغن زیتون، سیر، خیار، پیاز، نمک،گیاهان،که با هم مخلوط شده و یک سوپ صاف و غلیظ را بوجود می آورد.می توان آن را همراه  تخم مرغ و ژامبون میل کرد و این خودیک تنوع جالبی است.

 

Pisto -3 (راتاتویی اسپانیا)

راتاتویل فرانسوی با طعم اسپانیایی،pasto یک ظرف اشتها آور برای همه زمانهاست،یک وعده غذای شخصی و کامل هنگامی که با آب گوجه فرنگی یا تخم مرغ سرخ شده سرو می شود.این راتاتویل مقاوم ناپذیر با استفاده از مواد تشکیل دهنده همانند گوجه فرنگی، فلفل، پیاز، سیر، روغن زیتون، کدو سبز و سیب زمینی تهیه می شود.یک پکیج کامل از مزه هاست.این یکی از بهترین غذاهاست که باید آن را در اسپانیا امتحان کنید.

 

Fabada Asturiana -4

به طور مستقیم از منطقه آستوریاس اسپانیا،فابادانا آستوریانا خورش قهوه ای از کلوچه های بزرگ سفید پوشیده شده با کوریزو، بیکن، پودینگ سیاه، زعفران، پودر دودی و سیر وتند است، این ظرف در زمستان بیشتر از همیشه لذت دارد، که معمولا با نان خرد شده و نوشیدنی سرو می شود.

 

قلب بارسلونا-اسپانیا، جاذبه های خیابان La Rambla

مهمترین خیابان بارسلونا La Rambla (به عبارت دیگر، Las Ramblas) این اسم ریشه عربی از راملا دارد ،پر از مغازه ها، کافه هاو رستوران ها است.جایی که در زمان برپایی جشنها میلیونها نفر در آن شرکت میکنند.همیشه پر است از گردشگران خارجی و محلی.
دراین خیابان گردشگران با فروشندگان خیابانی و نقاشان ، نقاشان گل و مجسمه های نقاشی در حال صحبت هستند و یک حال و هوای خاصی را بوجود می آورد.و همچنین خیابان پر است از ساختمانهای تاریخی، مراکز فرهنگی و هنری ،تئاتر و غیره می باشد. این نه تنها جاذبه گردشگری بلکه یک چشم انداز مشترک محلی و گردشگران است.

در این خیابان هر چه جلوتر میروید چیزهای جدید و جالبی را کشف میکنید و این خیلی لذتبخش است.

 

7 مکان دیدنی و جذاب در قلب اسپانیا-بارسلونا

خیابان La Rambla

 

1- میدان کاتالونیا

در ورودی خیابانLa Rambla ،میدان کاتالونیا با 4 چشمه بصورت شیر از قرن نوزدهم است که ارزش تاریخی دارد و به روایتی می گویند هر کی از این چشمه آب بخوره دوباره به بارسلونا برمیگردد.

 

2- کلیسای Betleman

که از قرن هفدهم ساخته شده است یک ساختمان تاریخی است که نشان دهنده شکوه و جلال قدرتمندترین دوران کلیسای کاتولیک است.


3-آکادمی سلطنتی علوم و هنر
ساختمان تاریخی که عمدتا آکادمی سلطنتی است که امروزه یک تئاتر است.و شما مبهوت شکوه و جلال این ساختمان می شوید.

 

4- Palau Moja

ساختمان، که نمونه ای زیبا از معماری کلاسیک قرن هجدهم است، اکنون به عنوان سالن نمایشگاه استفاده می شود. حتی اگر در دوره ای زندگی میکنید که دیگر نمایشگاهی وجود نداشته باشد، باید قطعا آن را ببینید.

 

5- Palau de la Virreina

این ساختمان توسط فرماندار پرو در قرن 18 ساخته شد و نام ساختمان از Virreina، همسر او گرفته شد.نمایشگاه های موقت امروز دراین ساختمان نئوکلاسیک برگزار می شود.

 

6-بازار لابوکریا La Boqueria Market (Mercat de Sant Josep)

بازار های مختلف خیابانی در بارسلونا وجود دارد، اما لابوکریا مهمترین آنها است، همچنین باید بگویم که محبوب ترین، شلوغترین و فعال ترین بازار میوه و سبزی در شهر است و شما به عنوان یک گردشگر نباید La Rambla Street را ترک کنید تا بازار La Boqueria را ببینید.

 

7- ساختمان برونو کوادراس - Bruno Quadras Binası
ساختمان تاریخی قرن نوزدهم که یک کارخانه چتر بود. اکنون یک ساختمان تاریخی زیبایی است که با چتر های چرمی تزئین شده است.