تور مالزی سنگاپور

سفر به مالزی و سنگاپور

مالزی و سنگاپور دو کشور بسیار جذاب آسیایی هستند که همواره در فهرست مقاصد محبوب ایرانیان قرار دارند. سفر به این دو کشور به صورت ترکیبی نیز امکان پذیر است به این معنا که گردشگران می‌توانند تورهای ترکیبی مالزی- سنگاپور را خریداری کنند و با خرید یک تور و یکبار سفر از هردوی این سرزمین‌ها دیدن نمایند. برای این که بیشتر با آنچه در این نوع تورها رخ می‌دهد آشنا شوید و این دو سرزمین را بهتر بشناسید به صورت مجزا به معرفی آنها خواهم پرداخت.

 

تور ازران مالزی سنگاپور

 

معرفی مالزی


مالزی Malaysia کشوری در جنوب شرقی آسیاست و دارای 13 ایالت می‌باشد. پایتخت این کشور شهر کوالالامپور است که در میان گردشگران سفر به آن طرفداران بیشتری دارد و تورهای مالزی اغلب به مقصد کوالالامپور برنامه‌ریزی می‌شوند.
کشور مالزی از کشور چین توسط دریای سیاه چین جدا می‌شود و به دلیل وجود همین دریا بسیار خوش آب و هوا و دیدنی‌است. شهرهایی پر انرژی و پر از جنب و جوش، غذاهای لذیذ و خوش عطر و بو، سواحل زیبایی و درخشان، جزایری که تصاویرشان از خاطر شما پاک نخواهد شد و جنگلها و پارکهای ملی که پر از حیوانات جذاب هستند، همه در سفر به مالزی انتظار شما را می‌کشند.
کشور مالزی از این لحاظ که فرهنگی تلفیق شده از کشورهای مختلف آسیایی را دارد نیز قابل توجه است. فرهنگ مردم چین، هند و ایران در این کشور مشاهده می‌شود و با آن که دین رسمی مالزی اسلام است اما پیروان هندو و بودا نیز در میانشان به چشم می‌خورند. هر یک از ادیان و پیروان فرهنگ زمان خاصی برای فستیوالها و مراسمشان دارند و آزادانه آنها را برگزار می‌نمایند.

 

 

دیدنی های معروف مالزی


برای گردشگران خارجی اغلب مالزی به معنای جنگلهای انبوه بارانی است و آن را تکه‌ای از جنگل می‌دانند. خوشبختانه به مناطق جنگلی مالزی رسیدگی می‌شود و مقامات و مردم این کشور توانسته‌اند اکوسیستم این دیار را به خوبی حفظ کنند. در میان جنگلهای انبوه مالزی رودهای پرپیچ و خم متعددی وجود دارد که زیبایی این سرزمین را دو چندان کرده‌اند. اگر در بهار به مالزی سفر کنید، باغهای این دیار پر است از شکوفه های گیلاس و چهره‌ای شبیه به چین به خود می‌گیرد.
طبیعت غنی مالزی سبب شده تا این کشور برای تفریحات ماجراجویانه و طبیعتگردی نیز مناسب باشد و همواره گردشگرانِ عاشق طبیعت را به سمت خود جذب کند.
گذشته از اکوسیستم مالزی این کشور دارای آسمان خراشها و مساجد متعددی نیز هست که آنها را به وفور در شهرهای پرجمعیت همچون کوالالامپور خواهید یافت. شهر کوالالامپور اغلب با برجهای دوقلوی پتروناس و فروشگاه‌های رنگارنگش شناخته می‌شود و مکان خوبی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم مالزی است. تجارت بیش از 500 سال مردم مالزی با کشورهای اطراف باعث شده تا حالا این کشور به یکی از غنی‌ترین سرزمین‌های آسیایی تبدیل شود. اگر علاقه‌مند به سفر به مالزی هستید توصیه می‌کنم که تورهای ارزان مالزی یا تورهای لحظه آخری مالزی را خریداری کنید.

 

تور ازران مالزی سنگاپور

 

حیات وحش مالزی


اگر اهل سفر باشید حتما زیاد در رابطه با برج پتروناس یا مسجد صورتی معروف این دیار شنیده‌اید اما نکته‌ای که کمتر به آن پرداخته می‌شود و بخش مهمی از مالزی است، حسات وحش فوق‌العاده‌ی این کشور است. مالزی زیست‌بوم بسیاری از حشرات و پرندگان است و در اغلب مناطق این کشور می‌توانید به راحتی گونه‌های مختلف میمون‌ها را مشاهده کنید. حیات دریایی مالزی نیز دیدنی است شما در این کشور می‌توانید تماشاگر مرجانها، لاکپشتها، انواع کوسه و یا دلفین‌ها باشید. اگر مقصد شما در مالزی شهرهای بزرگ نیستند بهتر است که پیش از خرید تور مالزی کمی بیشتر با حیات وحش مالزی آشنا شوید تا سفر شما رنگ تازه‌ای به خود بگیرد.

 

تور ازران مالزی سنگاپور

 

معرفی سنگاپور


جمهوری سنگاپور جزیره‌ای در جنوب شرقی آسیاست که به زیبایی و ثروت زیاد ساکنانش شهرت یافته و در حقیقت سنگاپور جزو ثروتمندترین کشورهای دنیا به شمار می‌آید. مالزی و اندونزی همسایگان سنگاپور هستند و به همین دلیل است تورهای مالزی- سنگاپور به صورت ترکیبی با یکدیگر نیز ارائه می‌شوند. بد نیست بدانید که سنگاپور در گذشته یکی از مستعمرات بریتانیا به شمار می‌آمد و همین موضوع نیز تاثیر زیادی در پیشرفت آن داشت.
سنگاپور تنها 722 کیلومتر مربع مساحت دارد اما هم یک شهر و هم یک کشور مستقل به شمار می‌آید. حالا شاهدیم که همه ساله در سنگاپور بناهای منحصر به فرد و برجهای زیبایی ساخته می‌شود که بی نظیر هستند. در حال حاضر گاردن بای د دبیز سنگاپور به عنوان یکی از مشهورترین نمادهای این سرزمین شناخته می‌شود. منظور از گاردن بای دی بیز همان باغ‌های عمودی ساخت انسان هستند که به صورت درخت‌های نخل در این دیار کاشته شده‌اند و به احتمال زیاد عکسهایی از آن را دیده‌اید.

 

تور ازران مالزی سنگاپور

 

دیدنی های معروف سنگاپور


سنگاپور مقصدی عالی برای تفریح ثروتمندان است و هتلهایی در آن وجود دارد که به راستی هریک به خودی خود یک شهر هستند و امکاناتی ماورایی را در خود دارند. تفریحاتی چون شنا در استخرهای شیشه‌ای بر فراز برجها، صرف غذا در لاکچری‌ترین رستوران‌های دنیا و گشت و گذار با اتومبیل‌های آخرین سیستم تنها بخشی از تفریحات موجود در سنگاپور هستند. سنگاپور از نظر معیارهای سلامت و بهداشت هم در سطح خوبی قرار دارد همین موضوع سبب آرامش خاطر گردشگران در سفر به آن شده است.
با وجود تفاصیل بالا مشهورترین دیدنی‌های سنگاپور از این قبیل هستند: خلیج مارینا، آبنمای شیر مرمرین، ویژوال استودیوی سنگاپور، سافرای سنگاپور، چرخ و فلک سنگاپور، باغ وحش سنگاپور، باغ گیاهشناسی سنگاپور، باغ پرندگان جراگ و...

 

تور ازران مالزی سنگاپور

 

تورهای ارزان مالزی سنگاپور


همانطور که دیدید مالزی و سنگاپور هردو زیبا و دیدنی هستند و برای سفر مقاصدی مناسب به شمار می‌آیند به همین خاطر توصیه می‌کنیم که تورهایی را خریداری کنید که هردوی این کشورها در آنها گنجانده شده باشد. اگر در جستجوی این هستید که با توجه به بودجه‌ی خود تور مورد نظرتان را پیدا کنید ما به شما وبسایت فاینداتور را پیشنهاد می‌کنیم زیرا تنها وبسایت موجود در این است که شما عزیزان با مشخص کردن میزان بودجه‌ی خود می‌توانید تمام تورهای برنامه‌ریزی شده به مقصد مورد نظرتان را مشاهده کنید در ضمن در این وبسایت می‌توانید با یک کلیک هزینه‌ی تورهای تمامی اعضای خانواده‌ی خود را نیز مشاهده کنید.

 

تور ازران مالزی سنگاپور

 

نویسنده: زهرا میرزایی