تور ارمنستان

ارمنستان به عنوان یکی از کشورهایی که دارای فرهنگ غنی و مراکز دیدنی زیادی است در میان گردشگران آسیایی و اروپایی طرفداران زیادی دارد و یک تور مسافرتی پرفروش در این مناطق است.
در تور ارمنستان و هنگام بازدید از مهمترین دیدنی های ارمنستان شما با تاریخ آشنا خواهید شد و از دیدن آثار تاریخی این کشور شگفت زده می‌شوید، چشم اندازهای طبیعی بی نظیری را دیده و مهمان نوازی فوق العاده ای را از بومیان مشاهده خواهید کرد.
مجموعه فوق العاده ای از صومعه های قرون وسطایی که در سراسر کشور پراکنده شده اند جذابیت شماره یک تور ارمنستان است؛ پس از آن بازدید از مهمترین شهرهای ارمنستان مخصوصا ایروان به عنوان یکی از شهرها و مناطق بسیار زیبای این کشور تجربه مسافرتی بسیار جذاب و لذت بخشی را ارائه می دهند. ارمنستان انتخاب خوبی برای سفرهای نوروزی است و با کمی جستجو می‌توانید توری با خدمات عالی و قیمتی مناسب خریداری کنید و رنگی تازه به تعطیلات نوروزی خود ببخشید. با مراجعه به صفحه تورهای نوروزی ارمنستان می‌توانید انواع تورهای مسافرتی و نوروزی این کشور را مشاهده کنید.

 

تور ارمنستان

 

تور ارمنستان

دیدن یکی از طولانی ترین تله کابین ها در جهان با مناظر مسحور کننده و بازدید از برخی از قدیمی ترین صومعه‌های جهان؛ فقط برخی از دلایل شما برای سفر با تور زمینی ارمنستان خواهد بود. این کشور کوچک شما را در مناظر، آثار باستانی و مهمان نوازی شگفت زده خواهد کرد.

زبان مردم ارمنستان


در تور ارمنستان باید بدانید که خارج از پایتخت ارمنستان شما به راحتی می توانید فرض کنید که هیچکس انگلیسی صحبت نمی کند. می توانید از زبان روسی به عنوان رایج ترین زبان خارجی در کشور استفاده کنید؛ علائم راهنمایی و رانندگی نیز معمولا انگلیسی و ارمنی هستند.
با این حال باید بدانید ارامنه بسیار مهمان نواز هستند و تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهند داد حتی اگر یک کلمه از صحبت های شما را متوجه نشوند!

 

تور ارمنستان

غذا در ارمنستان

در ارمنستان غذاهای جالب، متنوع و خوشمزه ای وجود دارد؛ بسیاری از غذاها بر پایه گوشت هستند و تقریبا همه چیز را کباب می‌کنند! در تور ارمنستان و پس از ورود به مهمترین شهرهای ارمنستان بلافاصله متوجه خواهید شد که بوی کباب خوشمزه در هر جا که هستید به مشام می‌رسد. مواد غذایی پر طرفدار در ارمنستان شامل بره، بادمجان، ماست، پنیر و بسیاری از ادویه جات و ترشی جات است.

 

تور ارمنستان

 

حمل و نقل در ارمنستان

اتوبوس ها و تاکسی های شهری که در مهمترین شهرهای ارمنستان وجود دارند؛ شما را با قیمت خوبی به مهمترین دیدنی های ارمنستان می رسانند؛ البته مانند تمام شهرهای دنیا استفاده از اتوبوس در این کشور نیز بسیار به صرفه تر خواهد بود.
اگر در تور ارمنستان تمایل به اجاره‌ی ماشین داشته باشد می‌توانید یک ماشین خوب را از شرکت های بین المللی مثل Sixt، Hertz و غیره اجاره کنید. کرایه‌ی ارزان ترین اتومبیل در حدود 40 دلار در روز خواهد بود اما شما می‌توانید معاملات ارزان تری را با شرکت های محلی داشته باشید.

تور ارمنستان

 

مهمترین شهرهای ارمنستان


اکنون که اصول اولیه سفر یه ارمنستان را می دانید، وقت آن رسیده تا مهمترین دیدنی های ارمنستان و مهمترین شهرهای ارمنستان برای بازدید در تور ارمنستان را بررسی کنید.

 

تور ایروان ارمنستان

پایتخت کشور و یک مکان عالی برای شروع سفر شما؛ مکانی مناسب برای شب زنده داری، شهری پر جنب و جوش با باشگاه ها، رستوران ها و کافه های سبک اروپایی.

علاوه بر تمامی این موارد ایروان تعداد زیادی از مهمترین دیدنی های ارمنستان را در خود جای داده که از جمله آنها ساختمان های سلطنتی به جا مانده از شوروی سابق و آثار تاریخی بسیار ارزشمندی از دوران های متفاوت تاریخی است.
اغلب گردشگران ایروان در مرکز شهر متمرکز شده اند؛ مرکز شهر گزینه های بسیار متنوعی برای غذا خوردن و سرگرمی داشته و امکان حمل و نقل به تمام نقاط دیدنی شهر نیز در مرکز شهر وجود دارد. بقیه شهر عمدتا محل سکونت ارامنه یا محل کسب و کار است، بنابراین یک توریست معمولی انگیزه زیادی برای ترک مرکز شهر نخواهد داشت.
اگر می‌خواهید در تور ارمنستان درباره ارمنی ها، تاریخ و روابط آنها با کشورهای همسایه مانند ترکیه یاد بگیرید سری به موزه‌ی نسل کشی ارامنه بزنید؛ چند موزه دیگر نیز وجود دارد مانند موزه تاریخ ارمنستان و گالری ملی که جالب هستند. ایروان شهری قدیمی است، تاریخ این شهر به 2800 سال پیش باز می‌گردد و در حدود 28 سال بیشتر از شهر رم قدمت دارد.
شما می توانید در محله "کوند" که در قرن هفدهم ساخته شده قدم بزنید و با دیدن محله های قدیمی، خیابانها و کوچه‌های باریک احساس کنید که واقعا به آن دوران سفر کرده اید. اگر علاقه‌مند هستید که بیشتر در رابطه با جاذبه‌های دیدنی کشور ارمنستان و به‌ویژه ایروان بدانید، صفحه 10 جاذبه برتر ارمنستان را از دست ندهید.

 

تور ارمنستان

 

تور شهر تاتو ارمنستان

این شهر به دلیل داشتن طولانی ترین تله کابین بدون توقف در جهان معروف است و این تله کابین از مهمترین دیدنی‌های ارمنستان است که باید در تور ارمنستان از آن بازدید کرد؛ تله کابین به طول 5.7 کیلومتر روستای "هالیدوز" را به روستای "تاتو" متصل کرده و دسترسی به صومعه تاتو را آسان می‌کند.
صومعه تاتو یکی از چهار مکان شگفت انگیز ارمنستان است که همراه با صومعه‌های سناحین، نورآوانک و هقاپات است. صومعه تاتو در ارتفاع 1600 قرار گرفته و یک هماهنگی باورنکردنی با چشم انداز زیبای منطقه ایجاد می کند؛ به طوری که انگار صومعه بخشی جدایی ناپذیر از این چشم انداز است. صومعه در قرن چهارم در محل معبد بت ‌پرستان تاسیس شد.

 

تور ارمنستان

 

تور ارزان ارمنستان

ارمنستان یکی از ارزان‌ترین و در عین حال زیباترین کشورهای نزدیک به ایران است. اگر علاقه‌مند هستید که به این کشور زیبا و دوست داشتنی سفر کنید حتما از صفحه تور ارزان ارمنستان دیدن کنید. در این وبسایت طیف وسیعی از تورهای مسافرتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید بر اساس بودجه‌ی خود تور مورد نظرتان را خریداری کنید.