تور اروپا

چند دهه پیش سفر به اروپا کار بسیار آسانی برای ایرانیان بود اما حالا می دانیم که خرید تور اروپا برای بسیاری از هموطنانمان که قشر معمولی جامعه هستند، یک رویا به شمار می آید. با وجود این که بسیاری از آژانس های مسافرتی تور ارزان اروپا نیز تدارک می بینند و تلاش می کنند تا جایی که امکان دارد هزینه ها را پایین بیاورند اما بازهم سفر به اروپا برای افراد زیادی مقدور نیست اما جالب است بدانید که آنهایی که همواره به اروپا سفر می کنند نیز اطلاعات زیادی درباره این قاره سبز و کشورهایش ندارند و هنگام خرید تور اروپا بارها شاهد بودیم که سوالاتی از قبیل این که تور ترکیبی اروپا به چه معناست یا نروژ دقیقا کجاست یا دانمارک کجای اروپاست یا پایتخت آلمان یا سایر کشورها چه شهری است رو به رو می شویم به همین خاطر اینبار در سفرهای تور تراول نیوز تصمیم گرفتم که بیشتر از تور اروپا بگویم و این قاره را نیز به شما عزیزان و همراهان همیشگی معرفی نمایم.

 

تور اروپا

 

نقشه قاره اروپا

پیش از خرید تور اروپا و یا حتی تصمیم گیری برای خرید تور یکی از کشورها یا حتی سفرهای زمینی به این دیار خوب است که خوب به نقشه اروپا توجه کنید و مقصد خود پیدا کرده و شهرهای مهم آن را روی نقشه بیابید؛ برای مثال اگر قرار است تور دانمارک را خریداری کنید به جز کپنهاگ که پایتخت این کشور است با سایر شهرهای بزرگ آن نیز آشنا شوید و بدانید که آیا امکان بازدید از چند شهر در یک سفر وجود دارد یا خیر و یا دست کم کشورهای همسایه کشور مقصد خود را بشناسید. برای کسانی که زبان فارسی را برای زندگی انتخاب کرده اند و علاقه ای به گشت و گذار در گوگل مپ یا همان نقشه گوگل ندارند، یک نقشه اروپا در ادامه قرار دادم که می تواند شما را تا حدودی در آشنایی با قاره اروپا و کشورها و شهرهای مهم این دیار آشنا کند؛ در صورت وجود هرگونه سوال پاسخگوی شما در بخش نظرات خواهم بود.

قشه قاره اروپا

 

قیمت تور اروپا

شکی وجود ندارد که قیمت تور نقش مهمی در انتخاب مقصد سفر دارد، دست کم برای عده زیادی از مسافران اینچنین است، بنابراین مرحله بعد از یافتن مقصد سفر یافتن تور با قیمت مناسب است، متاسفانه خرید بلیت هواپیما (یا حتی اتوبوس و قطار و...) و رزرو اقامتگاه به صورت مجزا از هزینه خرید تور گران تر می شود به همین خاطر با شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی همواره توصیه می کنم که با تور اروپا به کشورهای اروپایی سفر کنید که این توصیه فقط در رابطه با کشورهای همسایه ایران آن هم به صورت زمینی صادق نیست که در آن صورت باز هم برای مثال خرید تور زمینی وان به صرف تر خواهد بود.
یکی از عوامل مهمی که در قیمت تورهای اروپا تاثیرگذار است زمان سفر می باشد. همواره کشوری با آب و هوای خوب در اروپا وجود دارد اما موضوع این است که بهترین زمان را با بهترین قیمت بیابید ما برای آسان شدن کار شما پیشنهاد می کنیم که از تور اروپای فاینداتور دیدن کنید. در این وبسایت امکان فیلتر همه عموامل تاثیرگذار در قیمت تورها وجود دارد و هزینه ها هم دقیقا بر اساس سن و سال مسافران و تعدادشان به راحتی در اختیار شما قرار می گیرد.

قیمت تور اروپا

 

شرایط خرید تور اروپا

از آنجایی که پاسپورت ایران قدرت بسیار ضعیفی دارد و در واقع فقط 6 کشور در دنیا وجود دارند که قدرت پاسپورت آنها از ایرانی ها ضعیف تر است بنابراین سفر ساکنان ایران به کشورهای مختلف با دشواری های متعددی همراه می باشد که این موضوع در رابطه با کشورهای جهان اولی بیشتر به چشم می خورد. خرید تور اروپا شرایط و ضوابطی دارد که در صورت نداشتن و رعایت نکردن آنها اجازه ورود به آن کشورها به شما داده نمی شود و به عبارتی نمی توانید ویزای اروپا دریافت کنید.
برای ورود به اغلب کشورهای اروپایی نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید. شینگن معاهده ای است که سران کشورهای اروپایی با هم امضا کرده اند و بر اساس آن اگر مسافران خارجی اجازه ورود به یکی از کشورهای آنها را پیدا کند، می تواند بدون دریافت ویزای مجدد به سایر کشورهای عضو این معاهده نیز وارد شود.
بر اساس توضیحات بالا اگر کشور مقصد شما عضو شینگن باشد برای ورود به آن نیاز به دریافت ویزای شینگن خواهید داشت که کار آسانی نیست اما برخی از آژانس های مسافرتی به خاطر اعتبار و تجربه ای که در ارسال مسافران به اروپا دارند، کار اخذ ویزای شینگن را انجام می دهند اما همینجا پیشنهاد می کنم که بدانید در این کار کلاهبرداری نیز زیاد است و باید بدانید که هیچ کس نمی تواند دریافت ویزای شینگن شما را تضمین کند.
داشتن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتیار و اجازه نامه خروج از کشور و کپی کارت ملی و شناسنامه نیز برای خرید تور اروپا لازم است.