تور انگلیس

8 آیتم خرید هدیه از انگلیس -  برای سوغاتی از لندن چی بخریم؟  


صرفه جویی در بودجه برای خرید شما در این شهر مفید است. این فقط بخاطر گرانی پوند انگلیس نیست چرا که لندن شهری گران است.یک لذت منحصر به فرد برای خرید سوغاتی بدون توجه به هزینه وجود دارد.انگلیس نسبت به کشورهای گران اروپا مثل فرانسه،ایتالیا و اسپانیا کشور گرانتریست.
اینکه چه چیزی را  از کجا بخرید خیلی مهم است.می خواهم درباره هدیه و سوغات های منحصر به فردشهر صحبت کنم.لندن در واقع یک آدرس واقعی در معنای "محصولات اصلی" است. شما می توانید هر محصولی را از این شهر در هر نقطه از جهان پیدا کنید. بنابراین اگر می گوئید: «چه چیزی لندن را برای خرید جذاب می کند، من به شما می گویم که می توانید بهترین محصولات موجود در این شهر را پیدا کنید.در واقع چای در همه جا وجود دارد، اما چای با کیفیت فقط در لندن (در انگلستان) موجود است، پارچه ها در همه جا وجود دارد، اما پارچه های انگلیسی با کیفیت بالا هستند و محصولات آماده به پوشیدن در سراسر جهان با میلیون ها مارک و محصولات، شما می توانید آن را پیدا کنید. بله، آنچه از لندن گرفته شده، راز این سوال است: کیفیت ...

1- چای

شما نمیتوانید در لندن یا بهتر است بگویم انگلیس هرکسی حداقل نام  5 نوع  چای را نداند.اگرچه انگلیسی ها ترجیح میدهند چای را با شیر میل کنند اما این تاثیری در انتخاب نوع چای ندارد.شما نه تنها چای سیاه بلکه ده ها نوع از چای را میتوانید در فروشگاهها پیدا کنید.شما میتوانید بهتری چای ها را از فروشگاه یا وب سایت سفارش دهید.

 

2- بیسکوئیت و شکلات

در واقع بیسکویت ها و مارک های شکلات انگلیسی در دنیا خیلی شناخته شده و معروف نیستند. اما من فکر می کنم این کمی بی انصافی است. از آنجا که لندن و حتی کل ساکنانانگلیس بیش از حد علاقه مند به شیرینی و آب نبات هستند، بسیاری از بیسکویت های خوشمزه و شکلات با کیفیت بالا در دسترس است.ما به خصوص محصولات مارک های British Cadbury و Hershey را توصیه می کنیم. اگر شما به دنبال یک هدیه ارزان و با کیفیت هستید، این محصولات را می توان در هر سوپرمارکت در شهر یافت.

 

3- عطر و ادوکلن

چه برای خودتان و یا برای عزیزانتان بهترین هدیه عطر می تواند باشد که لندن در این زمینه بهشت است.البته شما می توانید بوی تمام مارک های بین المللی را در مغازه ها و یا فرودگاه های سراسر جهان پیدا کنید، اما اگر شما علاقه مند به گزینه های محلی و ویژه هستید، باید به Jo Malone London بروید.ده ها تن از محصولات مختلف از نامهای تجاری وجود دارد، نه فقط عطر، بلکه انواع ادکلن، شمعهای معطر، محصولات مراقبتی معطر، و شما قطعا چند گزینه متناسب با بودجه خود را پیدا میکنید.

 

4- لباسهای آماده

امکان نداره شما بدون خرید لباس و کفش از شهر برجسته جهان لندن دست خالی برگردید.در زمینه مد و لباسهای آماده لندن منطقه قابل توجهی است حتی از زمان خیلی قدیم. هزاران گزینه برای خرید شما وجود دارد از لباسهای گران  و مارکدار گرفته تا ارزان.آیا فکر کردید با این طیف وسیع از محصولات ،ازکجا میتوانید خرید کنید؟  ماگر میخواهید مارکهای معروف و کمی گران بخرید ، Bond Street اولین توقف شماست.می توانم بگویم که Oxford Street دارای ترکیبی از مارک های لوکس و مارک های تجاری است.Regent Street گزینه دیگری است اگر شما همچنین علاقه مند به گزینه های مقرون به صرفه هستید.به بازار Dover Street Market هم سری بزنید که چگونه امروزی و با مد روز هماهنگ است.Harrods و Selfridges فروشگاه های زنجیره ای و معروفی هستند که نباید بدون دیدن آنها باز گردید.

 

5- کتاب

اگر انگلیسی می دانید، یا اینکه برای عزیزانتان کتابی به عنوان هدیه می خواهید تهیه کنید، به زبان انگلیسی وجود دارد.رمان های مشهور، که در سطوح مختلف برای زبان آموزان منتشر می شوند،شما می توانید اصل هر کتاب را در هر کتابفروشی پیدا کنید.من فکر میکنم کتاب شکسپیر از این کشور یک هدیه ایده آل است.Hatchards قدیمی ترین کتابفروشی در شهر است، بنابراین اگر می خواهید خرید کتاب را به یک فعالیت لذت بخش تبدیل کنید، شما می توانید ساعتها در میان قفسه ها خودتان بروید و کتاب مورد نظر را پیدا کنید.

6- پارچه

آیا می دانید بهترین پارچه ها از انگلیس، به ویژه پارچه های پشمی؟این یک گزینه متفاوت برای کسانی است که به دنبال یک گزینه معتبر هستند ، به ویژه Burberry، Dior نیز ترجیحشان پارچه های انگلیسی است.توصیه ما برای شما Liberty of London است که در یک ساختمان تاریخی در خیابان Regent واقع شده است.تامین کننده معروف ترین مارکها هستند ، ممکن است کمی گران باشد اما ارزشش را دارد.

 

7- Fan Products

هری پاتر، دکتر هو، شرلوک هلمز بازی تاج و تخت (هر چند تولید کنندگان آمریکایی)، شکسپیر ... حتی لیورپول، منچستر یونایتد، آرسنال، باشگاه های فوتبال انگلیسی از جمله چلسی ...اگر شما از طرفداران،این فیلم و سریالها یا باشگاه های فوتبالی هستید شما می توانید محصولات مجاز از این باشگاه ها را در این فروشگاهها   Camden Marketبا قیمت مناسب خریداری کنید.

 

8-اشیاء سوغاتی

لندن بیگ بن، برج لندن، ساختمان مجلس، چشم لندن،مگنت های آیکون مثل اتوبوس قرمز، کلاه سیاه گزینه های هدیه ارزان و سرگرم کننده هستند. شما می توانید این نوع از محصولات را تقریبا در هر مغازه سوغات در شهر پیدا کنید با قیمت 3-5 پوند. البته همه آنها چینی هستند، اما همه آنها نماد لندن-انگلیس هستند.