چین

تور چین

جمهوری خلق چین یکی از کشورهایی است که در آسیای شرقی قرار دارد و 22 استان کوچک و بزرگ را در خود جای داده است. اغلب چین را با تولیدات متعدد و فراوان انواع کالاها، مردم چشم بادامی، فیلم‌های نینجایی، لباس‌های خاص مردم و جمعیت زیادش می‌شناسیم.
چین چند سالی است که لقب پرجمعیت‌ترین کشور دنیا را از آن خود می‌کند و همواره به همراه هند از شلوغ‌ترین سرزمین‌های دنیا بوده‌اند. بر اساس آخرین سرشماری که در سال 2017 میلادی انجام شد، چین 1.386 میلیارد تَن جمعیت دارد.
مساحت کشور چین ۹۵۹۶۰۰۰ کیلومتر مربع است و نظامی کمونیستی بر آن حکومت می‌کند. این نظام از سال 1921 میلادی بر چین حکومت می‌کند و مخالفان زیادی هم دارد اما با این حال هنوز سردم‌داران این حکومت بر چین حکمرانی می‌کنند.
به جرات می‌توان گفت که چین یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای آسیایی است که در بسیاری از زمینه‌ها گوی سبقت را از سایر هم‌نظیرانش ربوده است و صنعت گردشگری نیز یکی از صنایعی است که در چین روبه پیشرفت می‌باشد. این سرزمین از نظر آب و هوایی و جاذبه‌های گردشگری بسیار جذاب است و حتما می‌دانید که دیوار چین یکی از مهمترین و مشهورترین بناهای محسوب می‌شود و در همین کشور قرار دارد. هر یک از استان‌ها و شهرهای چین می‌توانند به نوبه‌ی خود دیدنی و ناب باشد به همین خاطر همه ساله گردشگران از تمامی کشورهای دنیا به چین می‌روند تا از زیبایی‌های این دیار بهره‌مند شوند.
ما ایرانیان برای سفر به چین ملزم به خرید تور چین هستیم به همین خاطر امروز ما در تور تراول نیوز قصد داریم شما را کمی با شهرهای مهم چین و دیدنی‌های موجود در آن آشنا کنیم و بگوییم که با خرید تور چین چه مکان‌هایی در انتظار شما خواهند بود و در شهرهای مختلف این کشور برای گردشگران چه دیدنی‌هایی وجود دارند. با ما همراه باشید.

 

تور چین


تور چین

بهترین شهرهای توریستی چین

برای سفر به چین تورهای مختلفی وجود دارند که با مراجعه به صفحه تورهای چین فاینداتور می‌توانید انواع گسترده‌ای از آنها را مشاهده کنید؛ اما در ابتدا باید بدانید که کدامیک از شهرهای چین بیشتر باب میل شما هستند و با سلایقتان تطابق دارند به همین خاطر ما در اینجا به شرح مهمترین کشورهای توریستی چین می‌پردازیم و در نهایت انتخاب را بر عهده‌ی شما می‌گذاریم.

1-تور پکن

پکن پایتخت چین است و به همین خاطر اولین گزینه‌ی بسیاری از گردشگران خارجی محسوب می‌شود. این شهر به جمعیت زیادش شهرت دارد و فرودگاه‌های آن از پررفت و آمدترین فرودگاه‌های دنیا هستند. پس اولین انتخاب شما برای سفر به چین، خرید تور پکن است. اگر پکن را برای سفر انتخاب کردید، باید بدانید که این شهر پیشینه‌ای کهن دارد و با سفر به آن می‌توانید به بازدید از بناهای دیدنی بپردازید.
نباید از یاد برد که پکن بزرگترین مراکز خرید دنیا را نیز در خود جای داده است و مراکز خریدی در این شهر وجود دارند که برای یکبار گشت و گذار در آنها باید چند روز زمان در نظر بگیرید. بسیاری از تجار از اقصی نقاط دنیا به پکن می‌روند تا کالاهایی تهیه کرده و در کشوری دیگر به فروش برسانند بنابراین اگر به خرید علاقه‌مند هستید یا به قصد خرید به چین می‌روید، پکن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
دیدنی های مشهور پکن: شهر ممنوعه، دیوار چین، کاخ امپراتوری، میدان تیان آنمن، پارک بیهای، معبد بهشت یا آسمان، کاخ تابستانی، استادیوم ملی پکن، معبد لاما، موزه پکن و...

 

تور چین

تور چین

 

2-تور شانگهای

شانگهای دومین شهر مهم چین است و از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. سفر به این شهر برای گردشگرانی مناسب است که علاوه بر بازدید از بناهای کهن و معابد رنگارنگ، دوست دارند که به شهری مدرن و لوکس سفر کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه اخبار پیشرفت‌های چین به وجدتان می‌آورند و علاقه‌مند هستید که برخی از این پیشرفت‌ها را از نزدیک ببینید، شانگهای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
با خرید تورهای شانگهای می‌توانید در هتل‌های کوچک و بزرگ این شهر اقامت کنید و با قدم زدن در این شهر مدرن، پا به یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا بگذارید. جالب است بدانید که تورهای شانگهای اغلب به صورت ترکیبی ارائه می‌شوند به این معنا که گردشگران می‌توانند علاوه بر بازدید از شانگهای یکی دیگر از شهرهای چین مانند پکن را نیز ببینند بنابراین همواره این انتخاب را هم خواهید داشت. ناگفته نماند که شانگهای نیز پیشینه‌ی کهنی دارد و قدمت آن به چیزی در حدود 800 سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد.
دیدنی های مشهور شانگهای: واتر تاون، مرکز قایق سواری، پارک زونگشان، رودخانه هوانگ پو، پارک ییچوان، پارک جنگلی شانگهای، محله یهودیان، پل فانگشنگ و...

 

تور چین

 

3-تور شهر شی آن چین

این شهر با نام های شیان و سیان نیز شناخته می‌شود و از مهمترین شهرهای توریستی موجود در چین است. بنابر نتایج آمارهای انجام شده، شی آن در نزد گردشگران خارجی محبوبیت زیادی دارد و حتی توریست‌های خارجی به این شهر بیش از شانگهای تمایل نشان می‌دهند. اغلب توریست‌هایی که به شی آن می‌روند برای اولین بار به چین سفر کرده‌اند و به قصد بازدید از اماکن دیدنی به این شهر می‌روند زیرا برخی از مشهورترین دیدنی‌های چین در این شهر واقع شده‌اند و در اغلب مواقع تورهای مسافرتی شی آن قیمت مناسب تری دارند.
دیدنی های مشهور شهر شی آن چین: ارتش سفالین چین، دیوار شهر، خیابان های مسلمان نشین و...

 

تور چین

 

فرهنگ غذایی در تور چین

از جمله هیجان انگیزترین تفریحات و تجربیات برای گردشگران خارجی که به چین می‌روند و تورهای چین را خریداری کرده‌اند، چشیدن طعم غذاهای چینی است. همه می‌دانیم که غذاهای چینی در سراسر دنیا بسیار محبوب هستند و در ایران نیز رستوران‌های متعددی وجود دارند که غذاهای چینی عرضه می‌کنند.
از نکاتی که باعث خاص شدن غذاهای چینی شده است، می‌توان به ظروف و نوع سرو غذا و مواد اولیه‌ای است که در آن استفاده می‌کنند. فرهنگ غذایی کهن چین ایجاب می‌کند که برای صرف غذا روی زمین بنشینیم و با چاپستیک غذا را میل کنیم. در فرهنگ غذایی چین هیچ اشکالی ندارد که غذا را سر و صدا میل کنیم و آبی که در ظرف می‌مانند را سر بکشیم.
اگر به فیلم‌های چینی دقت کرده باشید، اغلب غذاهای چینی حاوی نودل هستند و آب زیادی دارند. کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل شفاف بودن پوست مردم چین همین وجود آب فراوان در غذاهای آنان است. همچنین باید بگوییم که آشپزان چینی به محتویات غذا از لحاظ مقوی بودن نیز توجه زیادی می‌کنند و علاقه‌مند هستند که مزه‌ی اصلی غذا را حفظ کنند و به مشتریانشان این امکان را بدهند که در یک بشقاب بتوانند طعم‌های گوناگون را بچشند.
توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید تورهای چین از همان ابتدا به فکر یافتن غذاهای چینی معروف و باب میل خود باشید زیرا در این کشور طیف وسیعی از غذاها در اختیارتان قرار خواهد گرفت و انتخاب از میان آنها بدون داشتن اطلاعات قبلی دشوار است.

 

تور چین

تور چین

تور ارزان چین

همواره یکی از دغدغه های گردشگران برای سفر به چین، هزینه‌های سفر بوده و هست. برای رفع این معضل برگزارکنندگان تورهای گردشگری در تلاش هستند که تورهای چین را با قیمت‌ها و امکانات و خدمات گوناگون برنامه‌ریزی کنند تا شما عزیزان بتوانید بر اساس بودجه‌ی خود تورهای مورد نظرتان را خریداری نمایید. توصیه می‌کنیم برای یافتن تور چینی که مطابق با بودجه‌ی شما باشد حتما به وبسایت خوب فاینداتور مراجعه کنید، این وبسایت قویترین موتور جستجوی تورهای مسافرتی است و حتما با کمی جستجو در آن می‌توانید تور ارزان چین را پیدا کنید. سفر خوبی را برای شما آرزومندیم.