تور کیش

معرفی جزیره کیش

کیش یک جزیره 35 کیلومتر مربعی است که در خلیج فارس ایران قرار دارد. این جزیره به دلیل داشتن سواحل زیبا و امکانات رفاهی اقامتی همچون هتل‌های گوناگون و نمایشهای شبانه و همچنین مراکز خرید، حالا به یکی از برترین و در عین حال گران‌قیمت‌ترین مراکز تفریحی ایران تبدیل شده است. جزیره کیش مکان خوبی برای گردش توریست‌های خارجی که به ایران می‌آیند نیز هست زیرا هتلهای کیش برای پذیرایی از آنها مناسب بوده و سواحل از قسمت‌های محبوب این جزیره پاکیزه و زیبا هستند.
بهترین زمان برای سفر به کیش اوایل بهار است اما اگر به آمار فروش تورهای کیش توجه کنید، متوجه می‌شوید که مسافران بسیاری در تابستان به کیش سفر می‌کنند و این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا کیش در فصل تابستان بسیار گرم است. دلیل سفر گردشگران در تابستان به کیش وجود تورهای لحظه آخری کیش یا تورهای ارزان کیش در تابستان است و ناگفته نماند که بسیاری از هتلها در این فصل با تخفیفهای خوبی از میهمانانشان پذیرایی می‌کنند. سالانه چیزی در حدود 2 میلیون نفر به کیش سفر می‌کنند. ما در ادامه بیشتر این جزیره و تفریحاتش را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

تور کیش

زندگی در کیش

زندگی در کیش تفاوت زیادی با زندگی در شهرهای شلوغ دارد. زندگی در کیش آرام است و دریا نقش زیادی در وقایع روزانه‌ی مردم ایفا می‌کند. اگر ساکن شهرهای پرجمعیتی چون تهران، اصفهان، تبریز یا ... باشید، اختلاف زیادی میان نوع رانندگی مردم ساکن در کیش و سایر شهرها خواهید دید زیرا آنها به خوبی از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی می‌کنند و اغلب شامل جریمه‌های سازمان راهنمایی و رانندگی نمی‌شوند.
گفته می‌شود اتومبیلهایی که کثیف باشد در کیش جریمه می‌شوند که صحت این موضوع درست مشخص نیست و از دوستانی که ساکن کیش هستند خواهشمندم در این موضوع اطلاعاتشان را در اختیار ما قرار بدهند. همین موارد باعث شده تا کیش به مکانی رویایی و شبیه به شهرهای ساحلی کشورهایی مانند ترکیه یا امارات شبیه شود. اگر از رانندگی در شهرهای شلوغ به ستوه آمده‌اید حتما در کیش رانندگی کنید زیرا در این جزیره هیچ چراغ قرمزی وجود ندارد و همه با آرامش رانندگی می‌کنند و می‌توانید به خوبی از مناظر و طبیعت اطراف لذت ببرید.

 

تور ارزان کیش

تفریحات کیش

مهمترین و مشهورترین تفریح موجود در کیش کشتی یونانی است که شاید نام آن را شنیده باشید؛ کشتی غول آسایی که در سال 1345 در حالی که در خلیج فارس به گل نشسته بود کشف شد. امروزه کشتی یونانی قابل بازدید است. اگر دوست دارید که با این کشتی جالب بیشتر آشنا شوید ما آن را در مطلبی جداگانه با عنوان معرفی کشتی یونانی کیش معرفی کردیم.
از دیگر تفریحات کیش می‌توان به کشتی و قایق سواری اشاره کرد که همواره طرفداران زیادی دارد و از مهمترین سرگرمی‌های گردشگران در این جزیره به شمار می‌آید. تفریحات آبی دیگری چون غواصی، جت اسکی، پاراسل و... هم وجود دارد که برای یکبار جالب هستند و توصیه می‌شود که حتما از آنها لذت ببرید. در فصل تابستان هتلها و مراکز خرید کیش جُنگها و نمایشهایی هم برگزار می‌کنند تا قدمی باشد برای جذب توریست.

 

مراکز خرید کیش


خرید امری جدا نشدنی از سفر ما ایرانیهاست و مهم نیست که به مشهد می‌رویم یا کیش به همین خاطر بهتر است که بهترین مراکز خرید آشنایی داشته باشیم که در کیش بهترینها از این قبیل هستند: مرکز تجاری کیش، مرکز خرید دامون، مرکز خرید پردیس دو، ونوس مال، رویا مال، مرکز خرید سارینا، عرب مارکت کیش، مرکز خرید مریم، مرکز خرید پادنا، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید میکا و مرکز خرید دیپلمات

 

بهترین هتل های کیش

از بهترین هتلهای کیش می‌توان از این موارد نام برد: هتل مروارید، مارینا پارک، هتل داریوش کیش، هتل شایان کیش، کیش گرند هتل، هتل شایگان کیش، هتل فلامینگوی کیش، مریم هتل کیش، پارمیس هتل کیش، ایران هتل کیش، ویدا هتل کیش، هتل صدف کیش و...

 

بهترین هتلهای کیش
نظر شما

 به نظر شما کیش مقصد خوبی برای سفر است؟
آیا تا به حال به کیش سفر کرده‌اید؟