تور استانبول

سفر به ترکیه و خرید تور استانبول


کشور زیبایمان ایران دیدنی های بسیاری دارد و هر گوشه ای از آن دیدنی و خاص است اما همواره سفر به شهر و کشورهای دیگر نیز جذابیت های مخصوص به خودش را داشته است. حتما شما هم می دانید که این روزها استانبول از نظر اقتصادی یکی از بهترین مقاصد سفر برای ایرانیان است، کسانی که می‌ خواهند با آداب و رسوم و فرهنگ مردم سایر کشورها آشنا شوند.
استانبول پایتخت کشور ترکیه نیست اما پایتخت گردشگری آن محسوب می شود. این شهر ویژگی هایی دارد که سبب شده گردشگران خارجی به آن علاقه‌مند شوند و برای خرید تور ترکیه اقدام کنند؛ برای مثال شهر استانبول آب و هوای خوبی دارد و از میان آن تنگه‌ی فوق‌العاده‌ی بسفر می‌گذرد که چهره‌ شهر را دلفریب کرده است. همچنین ناگفته نماند که نیمی از استانبول در قاره آسیا و نیم دیگرش در اروپا واقع شده است به همین خاطر با یک سفر می توانید به دو قاره رفت و آمد داشته باشید. حمل نقل عمومی خوب و ارزان، هتل ها و رستوران های گوناگون و از همه مهمتر مراکز خرید کوچک و بزرگ و جاذبه های دوست داشتنی از دلایلی هستند که هرکسی را راغب به سفر به استانبول می کنند.
اگر شما هم دوست دارید به استانبول رفته و خودتان این شهر و جذابیت هایش را از نزدیک تجربه کنید، باید تور استانبول را خریداری کنید. تورهای استانبول در قیمت های مختلفی ارائه می شوند و آژانس های مسافرتی اجرا کننده آنها نیز امکانات و خدمات گوناگونی را در اختیارتان خواهند گذاشت اگر تمایل دارید که بدانید همین حالا قیمت تورهای استانبول چقدر است و برای سفر به آن باید چه مقدار هزینه در نظر بگیرید توصیه می کنیم سری به وبسایت فاینداتور بزنید؛ این وبسایت بانک اطلاعاتی تورهای مسافرتی است و انواع تورهای استانبول را با قیمت های مختلف در خود جای داده که می توانید تمامی ویژگی هایشان را ببینید؛ اما به راستی پس از خرید تور استانبول چه دیدنی هایی در انتظار شما خواهند بود و بهتر است پیش از سفر به استانبول چه اطلاعاتی داشته باشید یا با خود چه وسایلی همراه ببرید؟
ما در تور تراول نیوز هر آنچه لازم است پیش از سفر به استانبول بدانید را در اختیار شما خواهیم گذاشت پس تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

 

تور استانبول

 

تور استانبول

 

بهترین زمان خرید تور استانبول


حقیقت این است که ایرانیان در تمامی فصول سال تورهای استانبول را خریداری می کنند و به سمت این شهر زیبا می‌روند ولی بهترین زمان سفر به استانبول اواخر بهار و تابستان است که فستیوال های خرید استانبول بر پا می شوند. اوایل بهار هنوز هوای استانبول سرد است و بادهای خنک ممکن است برایتان آزاردهنده باشد اما خرداد زمان خوبی است زیرا در اوایل این ماه مراکز خرید بسیاری از اجناسشان را به حراج می گذارند و هوا نیز بسیار متبوع و دل انگیز است و اگر اهل طبیعت گردی باشید، جزایر استانبول خاطراتی به یادماندنی را برایتان به ارمغان خواهند آورد.
تابستان همواره محبوبترین زمان سفر به استانبول بوده و هست زیرا در این زمان هوای این شهر پاک و دوست داشتنی است و گردشگران می توانند آزادانه به انواع تفریحات بپردازند. البته باید بگوییم که اوایل پاییز هنوز برای سفر به استانبول خوب است اما هرچه به زمستان نزدیک می شویم سفر به استانبول رونق خود را از دست می دهد.

 

تور استانبول

 

بهترین جاذبه های گردشگری استانبول


در استانبول انواع دیدنی ها از تاریخی گرفته تا پارک ها وجود دارند ما در اینجا برخی از برترین دیدنی های شهر زیبای استانبول را به شما عزیزان معرفی می کنیم.
1-تنگه بسفر استانبول: سفر یا تنگه بوسفور آبراهی می باشد که از میان شهر استانبول عبور کرده و شهر را به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می نمایند. موقعیت این تنگه به صورتی است که یک سمتش دریای مرمره و سوی دیگر آن دریای سیاه می باشد. طول تنگه بسفر 40 کیلومتر است و بر روی آن پل های زیبایی چون پل گالاتا ساخته شده‌اند که امکان پیاده روی روی آنها برای گردشگران وجود دارد.
2-آکواریوم استانبول: یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های دیدنی استانبول، آکواریوم آن است که بزرگترین آکواریوم موضوعی در دنیا است به این معنا که 11 آکواریوم در آن وجود دارد که موجودات داخل هریک از آنها موضوع خاصی دارند و محیط زیستشان متفاوت است. در این آکواریوم امکان غواصی با کوسه نیز وجود دارد.
3-مسجد ایاصوفیه استانبول: بی تردید مسجد ایاصوفیه همواره یکی از مشهورترین و بهترین دیدنی های استانبول و چه بسا کشور ترکیه است. این مسجد در ابتدا کلیسا بود و حالا کاربری آن را تغییر داده اند و مکانی برای بازدید گردشگران و عبادت مسلمانان می باشد. معماری این مسجد بسیار خیره کننده است.
4-مسجد سلیمانیه استانبول: استانبول شهر مساجد است، یکی دیگر از مساجدهای دیدنی شهر استانبول سلیمانیه می‌باشد که اطلاعاتی بسیار عالی در رابطه با پیشینه و فرهنگ مردم ترکیه و حکومت عثمانیان به شما ارائه خواهند داد.
5-بازار بزرگ استانبول: در استانبول مانند بسیاری از شهرهای ایران، دارای بازار اصلی و بزرگ است که به آن گرند بازار می گویند. اگر به این بازار مراجعه کنید هم می‌توانید از تماشای معماری فوق‌العاده‌ی آن لذت ببرید و هم غرق در کالاهای رنگارنگ آن شوید. توصیه می کنیم که حتی اگر قصد خرید ندارید، سری به بازار بزرگ استانبول بزنید.

 

تور استانبول

تور استانبول