ترکیه

 

تور ترکیه یکی از پرطرفدارترین تورهای توریستی در میان مردم خاورمیانه و حتی اروپا است. به صورت کلی ترکیه یکی از ده مقصد مهم گردشگری در جهان است و سالانه پذیرای بیش از 35 میلیون بازدیدکننده از طریق خرید تور مسافرتی می‌باشد. این کشور مردمی مهمان نواز دارد و دارای فرهنگی غنی است.
در تور ترکیه می‌توانید از مهمترین دیدنی های ترکیه و شهرهای مهم آن بازدید کنید و در طی آن خواهید دید که این کشور به اندازه کافی مدرن است تا هنگام اقامت در آن راحت باشید و در عین حال به اندازه ای سنتی هست که برای شما بسیار جالب باشد.

تور ترکیه


ترکیه کشوری بی نظیر است، با خرید تور ترکیه و بازدید از شهرهای مهم ترکیه شما با سواحل بی نظیر دو دریای متفاوت روبه رو هستید، آثار باستان شناسی بسیار قدیمی و معتبری را می‌بینید و مسجدهای شگفت انگیز و ساختمان‌های فوق العاده ای را مشاهده خواهید کرد.

مهم ترین دیدنی های ترکیه


مهمترین و مشهورترین دیدنی‌هایی که در بیشتر در تورهای ترکیه مورد توجه قرار می‌گیرند شامل آبهای کریستالی شفاف، کوه های بلند، خرابه های امپراتوری های باستانی، روستاهای کوچک، شهرهای بزرگ مدرن و غیره می‌شوند که همین دیدنی‌ها ترکیه را آنقدر منحصر به فرد می‌کند تا به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شود.
وجود جاذبه‌های گردشگری متعددی در ترکیه سبب شده تا این کشور به یکی از بهترین مقاصد سفر در تعطیلات نوروز تبدیل شود. اگر شما هم دوست دارید که نوروز خود را در ترکیه سپری کنید، صفحه تور ترکیه نوروز 98  را از دست ندهید.

 

شرایط اقامت در ترکیه

ترکیه دارای شگفت انگیزترین هتل های لوکس جهان است، از سوی دیگر به دلیل رقابت شدید میان آژانس های مسافرتی برای ارائه تور ترکیه شما می توانید زیباترین هتل ها را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه پیدا کنید. این مورد مخصوصا هنگام سفر به شهرهای مهم ترکیه مانند استانبول به چشم می‌آید.

اماکن تاریخی ترکیه

تاریخ زندگی بشر در ترکیه به 25000 سال رسیده است. هیتی‌ها، هلنها، رومیها، بیزانسها، سلجوقیها و عثمانیها و همچنین تعداد زیادی از تمدنهای دیگر هزاران سال پیش از این در این کشور اقامت داشته اند و بسیاری از آثارهای باستانی و تاریخی را به جا گذاشته اند که علاقه‌مندان به خرید تور ترکیه می‌توانند از آنها بازدید نمایند.
فعالیت های ورزشی در ترکیه
با وجود نزدیک به 8400 کیلومتر خط ساحلی در شهرهای مهم ترکیه، این کشور مکان بسیار مناسبی برای انواع ورزش‌های آبی و قایق‌رانی است. پیاده روی، صخره نوردی، بالون سواری، اسکی، کوهنوردی و و دوچرخه سواری همگی جزو تفریحات تور ترکیه هستند.

تور ترکیه

 

غذاهای معروف ترکیه

اگر غذاهای ترکی را به سبب دیزاین و تنوع جزو مهمترین دیدنی‌های ترکیه ندانیم، از نظر مزه‌های بی نظیر و به یاد ماندنی می‌توانیم آنها را جزو جذابیت های گردشگری این کشور حساب کنیم. اگر علاقه‌مند هستید که بیشتر در رابطه با غذاهای معروف ترکیه بدانید فقط کافیست روی این لینک کلیک کنید.

فرصت های تجاری در ترکیه

ترکیه یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است اما هنوز هم یک کشور در حال توسعه محسوب می‌شود. همین موضوع فرصت‌های کسب و کار و سرمایه گذاری های عظیم را به ویژه در بخش املاک و مستغلات فراهم می‎کند. در بسیاری موارد متقاضیان تور ترکیه برای سنجیدن شرایط سرمایه گذاری به این کشور سفر می‌کنند.

خرید سوغات در ترکیه

ادویه، خوراکی های شیرین، پوشاک، لوازم آرایش، لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، چرم و فرش از مهمترین سوغاتی‌ها و لوازمی است که در تور ترکیه بازدید از بازارهای آنها و خریدنشان را نباید از دست داد.

 

تور ترکیه

 

شهرهای مهم ترکیه

قطعا برای سفر به ترکیه و انتخاب تور ترکیه با این سوال مواجه می‌شوید که کدام یک از شهرهای این کشور را انتخاب کنید؛ در ادامه به معرفی تعدادی از تورهای شهرهای مهم ترکیه از نظر جذابیت های توریستی، هتل و اقامتگاه و وجود مهمترین دیدنی های ترکیه می‌پردازیم.

 

تور استانبول

شهر گذشته، حال و آینده! استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی بی قید و شرط کشور است. استانبول از لحاظ آثار تاریخی، فرهنگ، غذا و سرگرمی بسیار مقرون به صرفه است. تور استانبول را می‌توان پرطرفدارترین و پرفروش ترین تور ترکیه نامید.

 

تور آنتالیا

آنتالیا دومین شهر محبوب در نزد گردشگران و بزرگترین شهر مدیترانه است. با داشتن بیش از 300 روز آفتابی در سال، سواحل فوق العاده، هتل های لوکس، رستوران‌های بی نظیر و مراکز خرید عالی، تور آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیه و جزو شهرهای پربازدید این کشور است.

 

تور ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین بندر مهم در ساحل دریای اژه است. هتل های لوکس و امکانات مناسب برای ورزش، سرگرمی، خرید و جلسات کسب و کار شهر را به فضایی پر جنب و جوش در تمام طول سال تبدیل می کند.

 

تور آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور است. آنکارا محل سازمان‌های سیاسی و دیپلماسی محسوب می‌شود و همچنین دارای دانشگاه های بسیار معروف و بین المللی است که سبب شده تا بسیاری از دانشجویان خارجی در این شهر اقامت کنند.
سفر به پایتخت ترکیه شاید به اندازه‌ی استانبول جلب توجه نکند و در لیست محبوب ترین های تور ترکیه قرار نگیرد اما اگر می‌خواهید فرهنگ ترکیه را تجربه کنید، آنکارا یک مقصد عالی برای رفتن است!

تور کاپادوکیه

شاید بتوان گفت این شهر یکی از شگفت انگیزترین نقاط در کره‌ی زمین است. این مکان تاریخی در مناطق کوهستانی مرکزی ترکیه یکی از بهترین دلایل سفر به ترکیه است؛ در کاپادوکیه شما می‌توانید در غارها اقامت کنید؛ هر روز صدها بالن را تماشا کنید و از حضور در مکانی تاریخی و تفریحی لذت ببرید.

 

 

تور بدروم

بودروم یا بدروم شهری که در محل شهر باستانی هیلیکناسوس واقع شده است. امروزه بدروم یک مقصد گردشگری محبوب با سواحل دوست داشتنی، رستوران ها، قایق ها و هتل‌های لوکس و جذاب است و به راحتی می‌توانید انواع تورهای مسافرتی بودروم را خریداری کنید.

تور ترکیه

تور ارزان ترکیه

تورهای مسافرتی ترکیه به دلیل تنوع زیاد دارای قیمت‌های گوناگونی هستند. اگر دوست دارید که با قیمت تورهای مختلف کشور ترکیه آشنا شوید؛ کافی‌ست به تور ارزان ترکیه مراجعه نمایید.